Sitemap

* Start * Romaner * Noveller * Författaren * Konst * Stöd projektet *

Hemsidan flyttar

HEMSIDAN FLYTTAR TILL WWW.VANGRIND.SE

fredag 29 maj 2009

Noveller för nedladdning


Samtliga verk som lägg ut på den här hemsidan ges ut under creative commons. Du får sprida dem vidare fritt i oförändrad form under icke-kommersiella omständigheter. Lämna gärna en kommentar om det du läste!

Glaskistan - en fantasynovell i gränslandet till skräck. Publicerad i novellsamlingen Tecken i aska och eld som finns att köpa hos Catahya.

Tarbs spegel - En fantasynovell/saga som handlar om spegelns tillkomst.

STIM i mitt blod - en blixtskriven science fiction-novell om en framtid där upphovsrättsindustrin har vunnit striden.

1 kommentar:

  1. Hej Anna... har lagt till dina noveller i min "ska läsa" hög på min e-book läsare.

    Tänkte bara på dina frågor högst upp på sidan och tänkte ge dig lite alternativ.

    1) Online tryckeri - vulkan.se - verkar riktigt lätthanterligt
    2) Använd Audacity - lätt att lära sig och väldigt professionella resultat - och open source
    3) Att sätta en bok GÅR att göra i HTML med rätt inställningar för CSS. Lägg ut det på okeli.se annars. Det går att göra för en billig penning där. Vet tyvärr inget gratisalternativ till Indesign som slår det.
    4) file hosting som gratiskoncept är väldigt svårt. Själv föredrar jag att ha en egen server som jag betalar för, men där jag har full koll på vad jag delar ut. Annars får du testa dig fram. Gör en sökning på IDG, de har bra recensioner av filförvaring.
    5) Återigen - okeli.se - du hittar många av oss illustratörer och designers där som kan ge dig rabatt.

    SvaraRadera